SvenL

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  • als Antwort auf: AOMProxy #7931
    SvenL
    Teilnehmer

    Did you disable the Proxy in the settings, too? This is in the bar at the Top of the AOMplayer Window.

    als Antwort auf: Laufzeitfehler 3 #7930
    SvenL
    Teilnehmer

    Hallo Toni,

    Ich werde mir das mal genauer ansehen. Bitte ein wenig Geduld. Falls Dir noch etwas dazu einfällt, bitte hier hinterlassen.

    Gruß
    Thomas

    als Antwort auf: New station request #7929
    SvenL
    Teilnehmer

    Hello Brian,

    Sorry, but this station is completely Flash driven. There is currently no chance to take over its media data.

    Regards
    Thomas

    als Antwort auf: Nutzung unter Windows 7 (64 bit) und MP3-Encoder (Lame) #7928
    SvenL
    Teilnehmer

    Hallo Anja,

    Also die Frage nach Windows 7 64 Bit kann ich leider nicht aus eigener Erfahrung beantworten. Allerdings habe ich bisher noch nicht gehört, dass es da Probleme gibt. Probier’s doch einfach aus. Das geht ja schließlich auch ohne Lizenzschlüssel. Ich wäre Dir dankbar für einen ersten Erfahrungsbericht hier im Forum.

    Zum Schlüssel: Wenn der Schlüssel innerhalb der letzten zwei Jahre gekauft wurde, kostet ein neuer nix. Danach ist eine Upgrade-Gebühr fällig. Ich denke also, dass Du auf keinen Fall allzu tief in die Tasche greifen musst. Steht übrigens auch so in den FAQ.

    Ich hoffe, ich konnte helfen.

    LG
    Thomas

    als Antwort auf: Unable to update to latest version #7926
    SvenL
    Teilnehmer

    Hi Jean-Claude,

    Thanks! Do you have an idea what prevented you from updating?

    Regards
    Thomas

    als Antwort auf: Unable to update to latest version #7924
    SvenL
    Teilnehmer

    Jean-Claude,

    Sorry for this, but currently the latest version is not yet available for download. You can only the update feature to get it. The message „… try later“  means that you tried to check for an update too often. You’ll have to wait for a minute until you can call this feature again.

    My previous answer was according to this.

    It’ll take a few days until I compile an installer with the latest version because I’m pretty sick right now.

    HTH and the update feature is working now. If not, please let me know here.

    Regards
    Thomas

    als Antwort auf: Unable to update to latest version #7923
    SvenL
    Teilnehmer

    Jean-Claude sent me a PM with this:

    I still cannot download the latest version.  I have also installed a
    professional uninstaller programme so as to ensure that when I uninstall
    the existing version, it also rids the registry of everything related to
    that particular version.  However when I download the latest version, I
    still get the old version.  Furthermore when I press the „look for update
    button now“ (info & registration) it always say that the function cannot be
    executed now and to try later.  By the way, I have also tried disabling the
    anti-virus but it makes no difference.  I was thinking of trying to download
    the latest version on a USB from another computer but I do not know whether
    it can be done.

    Should you require any further information that may be helpful in sorting
    out this matter, I will gladly forward it to you. (I think I have already
    stated that I use windows 7)

    Thank you and regards

    Jean-Claude

    als Antwort auf: Unable to update to latest version #7922
    SvenL
    Teilnehmer

    I made some tests and found out that everything is working as expected. Please give some more information.

    als Antwort auf: Unable to update to latest version #7921
    SvenL
    Teilnehmer

    P.S. Because of the mentioned version I found out that it must be about AOMrecord and I moved the topic here. I’ll try to answer in the next days. Please leave a note if the problem should be solved already.

    als Antwort auf: Unable to update to latest version #7920
    SvenL
    Teilnehmer

    Jean-Claude,

    I think nobody will be able to answer this question because you published it under „General News“ and didn’t tell what it’s about. As you might have seen, the Forum covers several different products. Please re-publish in the correct category to give someone a chance to answer.

    Thomas

    SvenL
    Teilnehmer

    Nur die Online-Hilfe wurde korrigiert. Es ist nicht notwendig, das Programm selbst neu zu installieren, denn es gibt keine neue Programmversion.

    Gruß
    Thomas

    SvenL
    Teilnehmer

    Das Problem ist gelöst. Die korrigierte Online-Hilfe steht ab sofort im Netz (evtl. im IE die temp. Dateien löschen).

    Übrigens wäre ich sehr dankbar für eine Antwort, wenn ich mich schon Pfingsten hinsetze und an einer Lösung arbeite. Danke!

    Thomas

    SvenL
    Teilnehmer

    Wäre evtl. auch eine Funktion für eine der nächsten Versionen. Ist aber zur Zeit leider nicht möglich.

    SvenL
    Teilnehmer

    Man kann schnell ein (temporäres) Profil erstellen, indem man doppelt auf den oberen Bereich klickt. Darin kann man dann Ordner aus dem Explorer per Drag und Drop ablegen.

    Der Wunsch kommt auf die Liste.

    als Antwort auf: Kann man ECSync von der Kommandozeile mit 2 Verz. aufrufen? #7913
    SvenL
    Teilnehmer

    Diese Funktion gibt es zur Zeit nicht. Kommt auf die Liste.

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